Saturday, December 13, 2014

Tiba-tiba je rasa menjahit tu best


Sebenarnya dah lama teringin nak cipta beg kecik buatan sendirik..tapi tak reti plus takda masa nak cari bahan-bahan. Mase kecik dulu pun penah je aku jahit baju guna perca kain, depan corak lain, belakang corak lain, tak kisah janji boleh pakai. Lepas tu pakai tayang kat orang lain macamkan lawa beno la baju tu, padahal jahit jelujur jee....wakakaka... 

Bahan-bahannye boleh dibeli di Daiso...setiap item RM5 sahaja.


Mula-mula jahit beg strawberry ni, sekali Meorsoleh jeles, nak lawan dengan aku sapa jahit lagi cantek, so dia pun gi beli jugak kain corak-corak ni esoknya.


Ni hasil Meorsoleh jahit. Boleh tahann...boleh dah ni bukak kelas menjahit....wakakaka


Ni sling beg aku jahit..muahahaha...seronok betul dah siap. Psstt...jelujur jugakkk....wakaka dah takde mesin jahit kat siniii kan..terpaksa jelujur jelaaa..

Okay, tu je.
Babai





2 comments:

yoorin melacolea said...

jelesss nye pandai menjahitt.. =( yan jahit seluar asben koyak pon dia bantai gelak.. sebab memang tak gheti.. sobss sobbss

syakey said...

comelnyaa!

Labels

Abah (8) AgingBooth (1) AJL (1) Analogi (1) Anniversary (4) Article (1) Assignments (2) Baby (7) Baling (1) Banner (1) Bff (5) Birthday (13) Bolat (10) Car (1) Cartoon (9) Ceremony (7) Certain Somebody (2) Challenges (1) Cikgu (9) CNY (1) Contest (1) Creative Thinking (2) Cuti2 Malaysia (6) Deco Kelas (1) Derma Darah (1) doctor (1) Doodles (71) Edit Pic (3) Email Grab (8) Emaressem Perndunk (6) Emaressem Tepeng (1) Exam (7) Experiences (1) Facebook (2) Family (27) Father's Day (3) Feeling (10) Font (1) Formspring (1) Freebies (10) Fwens (17) Gaji (1) Grrr... (21) Gundah (5) hafiz af7 (1) Hahaha (18) Hani Mofa (2) Hantu (2) Hari Guru (3) Hari Raya (13) Hari Raya Haji (2) Having Fun (8) Hello (1) Honeymoon (1) Hotel (1) Insaf (5) Interview (5) Ipoh (1) Japanese Drama (2) Kelas Menjahit (2) Kerja (2) Konvo (2) Korean Drama (1) Korean Variety Show (5) Krabi (3) Kuching (3) Kucing (1) Langkawi (1) Layout (2) Life (16) Life Quotes (3) Mak (4) Maskot Rumah Sukan Kuning (1) Master (2) Matrix (4) Meor Muizzuddin (1) Meorsoleh (7) Mepek (41) Mimpi (2) Mother's Day (5) Movies (8) MPH (1) Muslimah Cartoon (4) My Big Day (2) My great day (1) My Youth (7) MyVi (1) Nenong (15) New Year (6) Novel (1) On the Road (1) Orders (1) Perihal Belog (3) Petua (1) PMR (1) Posting (1) Pregnancy (1) Print Screen (1) Ramadhan (4) Random (16) Resepi (2) Rumah (1) Rumah Kuning (2) Rumah Nuri (2) Running Man (9) S Memo (7) Sad (7) School (1) Science (3) Segmen (1) Sekolah (49) Seram (4) Sketches (2) SMKA Slim River (3) SPM (1) Spontaneous Thursday (5) Sports Day (1) Spring Trip (7) Stars (1) Sukantara (2) T-Shirt (3) Tagged (16) Tazkirah (2) Teacher's Day (2) Teka-teki (1) Tenet Tenat (2) Top 5 lagu (1) Trip to Korea (7) Trip to Thailand (2) Tutorials (2) Umah Terbuka (1) Undi (1) UPSI (10) UPSR (1) Vacation (13) Vector Images (1) Video (4) Wedding (8) Wedding Doodles (4) Winter Sonata (1) Wonder Girls (2) Wootmedia (1) Wordless Wednesday (20) Yoo Jae Suk (1)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...