Tuesday, August 19, 2014

Semester 3


Weekend lepas habis dah la final examination aku untuk semester 3. Rasa ringan sikit kepala ni haaa.. now kira tengah cuti semester la ni padahal tak feel pun, kena kerja khenn. 2 subjek ni kira subjek last (InsyaAllah) untuk kelas aku dekat Baling, lepas ni, tinggal tesis je pulak, kelas dah takdok. Yippee. Subjek yang baru ni aku exam, leadership dengan statistik. Lecturer statistik baik betul. Tak pernah aku jumpa lecturer macam tu. Siap tolong bagi jawapan lagi masa exam..lepas tu bila stress tak tau jawapan beliau pulak bagi semangat; "Takpa cikgu, boleh ni, boleh, jangan risau". Pernah jumpa lecturer bagi semangat macam tu masa exam? Nan adooo... Lepas tu beliau cakap; "Takpa, mana yang tak boleh tu saya bagi hint-hint la sikit jangan risau, takpa, cikgu boleh buat." Last-last beliau sendirik kasik jawapan. Alhamdulillah.. Thank you sangat Dr.! Harap Dr. sentiasa dimurahkan rezeki dan kesihatan yang baik :')


Subjek leadership tu errr malas la nak cakap sebab stress. Doakan je la aku lulus. Aku punya menunduk tulis jawapan dalam 3 jam tu sampai nak kalih kepala pun tak boleh. Sakit gilaaaaa urat akuu. Susah sikit la subjek yang ni sebab nak kena tulis dalam english.. aku pun english bukannya terer pong. Nak tulis dalam BM pun lama nak fikir ayat kan, inikan dalam english, kontot-kontot je ayat aku buat. Esei tu pulak perenggan pertama je panjang, pastu makin lama makin pendek, kalau nak compare dengan jari kelingking aku, jari kelingking aku lagi panjang. Takpelah aku berserah je sebab aku dah cuba buat yang terbaik. Tu je limit aku. Kawan-kawan (atau anyone yang terbaca blog post ni), tolong doakan semoga aku lulus T__T

Thanks!



No comments:

Labels

Abah (8) AgingBooth (1) AJL (1) Analogi (1) Anniversary (4) Article (1) Assignments (2) Baby (7) Baling (1) Banner (1) Bff (5) Birthday (13) Bolat (10) Car (1) Cartoon (9) Ceremony (7) Certain Somebody (2) Challenges (1) Cikgu (9) CNY (1) Contest (1) Creative Thinking (2) Cuti2 Malaysia (6) Deco Kelas (1) Derma Darah (1) doctor (1) Doodles (71) Edit Pic (3) Email Grab (8) Emaressem Perndunk (6) Emaressem Tepeng (1) Exam (7) Experiences (1) Facebook (2) Family (27) Father's Day (3) Feeling (10) Font (1) Formspring (1) Freebies (10) Fwens (17) Gaji (1) Grrr... (21) Gundah (5) hafiz af7 (1) Hahaha (18) Hani Mofa (2) Hantu (2) Hari Guru (3) Hari Raya (13) Hari Raya Haji (2) Having Fun (8) Hello (1) Honeymoon (1) Hotel (1) Insaf (5) Interview (5) Ipoh (1) Japanese Drama (2) Kelas Menjahit (2) Kerja (2) Konvo (2) Korean Drama (1) Korean Variety Show (5) Krabi (3) Kuching (3) Kucing (1) Langkawi (1) Layout (2) Life (16) Life Quotes (3) Mak (4) Maskot Rumah Sukan Kuning (1) Master (2) Matrix (4) Meor Muizzuddin (1) Meorsoleh (7) Mepek (41) Mimpi (2) Mother's Day (5) Movies (8) MPH (1) Muslimah Cartoon (4) My Big Day (2) My great day (1) My Youth (7) MyVi (1) Nenong (15) New Year (6) Novel (1) On the Road (1) Orders (1) Perihal Belog (3) Petua (1) PMR (1) Posting (1) Pregnancy (1) Print Screen (1) Ramadhan (4) Random (16) Resepi (2) Rumah (1) Rumah Kuning (2) Rumah Nuri (2) Running Man (9) S Memo (7) Sad (7) School (1) Science (3) Segmen (1) Sekolah (49) Seram (4) Sketches (2) SMKA Slim River (3) SPM (1) Spontaneous Thursday (5) Sports Day (1) Spring Trip (7) Stars (1) Sukantara (2) T-Shirt (3) Tagged (16) Tazkirah (2) Teacher's Day (2) Teka-teki (1) Tenet Tenat (2) Top 5 lagu (1) Trip to Korea (7) Trip to Thailand (2) Tutorials (2) Umah Terbuka (1) Undi (1) UPSI (10) UPSR (1) Vacation (13) Vector Images (1) Video (4) Wedding (8) Wedding Doodles (4) Winter Sonata (1) Wonder Girls (2) Wootmedia (1) Wordless Wednesday (20) Yoo Jae Suk (1)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...