Sunday, July 1, 2012

Gusi again :(


Sakit gusi lagi. Belah kiri. Lagi teruk dari haritu.
Tak tau pesal, serius ke sebabnya nak tumbuh gigi bongsu?
Ke ini hanya mitos?
Sebab aku pun tak pasti gigi aku bertambah atau tak.
Yang aku pasti, sakit yang amat.
Berdenyut-denyut.
Nak kunyah makanan pun susah.
Boleh kunyah 2, 3 kali je pastu telan.
Tu pun sakit gilaaa. *nages*
Seminggu dah ni tahan sakit. Tak gi klinik ponnn.
Disebabkan sakit gusi ni lah, aku takde mood, tak boleh nak tido,
susah nak makan dan jugak rasa macam nak lempang orang.

So, volunteer, anyone?

p/s: Lukisan pun dah tah ape-ape tah.





2 comments:

Aien Alien said...

rasanya gigi bongsu la paani. kadang tak nampak giginya sebab nak keluar tapi ada halangan...itu yang tolak gusi jadi bengkak. apa2 pun rujuk pada yang pakar...

Yousof said...

Biasanya bila gigi baru nak tumbuh di celah² gigi baru memang macam tu la rasanya, 'mendamaikan'. Bertahan ye!


Komen ditaip dengan jarak yang selamat bagi menngelak sesuatu hinggap di pipi.. hehe

Labels

Abah (8) AgingBooth (1) AJL (1) Analogi (1) Anniversary (4) Article (1) Assignments (2) Baby (7) Baling (1) Banner (1) Bff (5) Birthday (13) Bolat (10) Car (1) Cartoon (9) Ceremony (7) Certain Somebody (2) Challenges (1) Cikgu (9) CNY (1) Contest (1) Creative Thinking (2) Cuti2 Malaysia (6) Deco Kelas (1) Derma Darah (1) doctor (1) Doodles (71) Edit Pic (3) Email Grab (8) Emaressem Perndunk (6) Emaressem Tepeng (1) Exam (7) Experiences (1) Facebook (2) Family (27) Father's Day (3) Feeling (10) Font (1) Formspring (1) Freebies (10) Fwens (17) Gaji (1) Grrr... (21) Gundah (5) hafiz af7 (1) Hahaha (18) Hani Mofa (2) Hantu (2) Hari Guru (3) Hari Raya (13) Hari Raya Haji (2) Having Fun (8) Hello (1) Honeymoon (1) Hotel (1) Insaf (5) Interview (5) Ipoh (1) Japanese Drama (2) Kelas Menjahit (2) Kerja (2) Konvo (2) Korean Drama (1) Korean Variety Show (5) Krabi (3) Kuching (3) Kucing (1) Langkawi (1) Layout (2) Life (16) Life Quotes (3) Mak (4) Maskot Rumah Sukan Kuning (1) Master (2) Matrix (4) Meor Muizzuddin (1) Meorsoleh (7) Mepek (41) Mimpi (2) Mother's Day (5) Movies (8) MPH (1) Muslimah Cartoon (4) My Big Day (2) My great day (1) My Youth (7) MyVi (1) Nenong (15) New Year (6) Novel (1) On the Road (1) Orders (1) Perihal Belog (3) Petua (1) PMR (1) Posting (1) Pregnancy (1) Print Screen (1) Ramadhan (4) Random (16) Resepi (2) Rumah (1) Rumah Kuning (2) Rumah Nuri (2) Running Man (9) S Memo (7) Sad (7) School (1) Science (3) Segmen (1) Sekolah (49) Seram (4) Sketches (2) SMKA Slim River (3) SPM (1) Spontaneous Thursday (5) Sports Day (1) Spring Trip (7) Stars (1) Sukantara (2) T-Shirt (3) Tagged (16) Tazkirah (2) Teacher's Day (2) Teka-teki (1) Tenet Tenat (2) Top 5 lagu (1) Trip to Korea (7) Trip to Thailand (2) Tutorials (2) Umah Terbuka (1) Undi (1) UPSI (10) UPSR (1) Vacation (13) Vector Images (1) Video (4) Wedding (8) Wedding Doodles (4) Winter Sonata (1) Wonder Girls (2) Wootmedia (1) Wordless Wednesday (20) Yoo Jae Suk (1)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...