Friday, January 27, 2012

Hihi (taktau nak letak tajuk ape)



Harini kawan-kawan aku dah di-interview oleh pihak Mara.
Dalam hati ni ade la jugak rasa jeles (weh aku pun manusia biaseeee).
Satu jeles sebab diorang dapat pergi interview tu.
Satu sebab lagi jeles sebab dapat reunion!
Bestnyer diorang dapat jumpa.
Bila la aku boleh jumpe diorang ni.
Mesti kecoh-kecoh je tadi. 
Sebab budak-budak Fizik ni semua memang bising.
Kalau aku ade, mesti lagi berganda bisingnya!  
Hehe.

By the way, good luck to all my friends!
Rezeki kita semua ada di mana-mana. Cewah. :)






6 comments:

Cik TeN10 said...

betul tu..aku setuju..rezeki kt mna2 ja..

ahaa..aku pn dh lma gla xjmpa mmber2 aku.. smpai diorg dh nk kawin dh pn..huhu pas ni xleh la nk berkepit ngn diorg lg mcm dlu..huhu sobss.. inilah akibatnye merantau jauh2.. padan muka aku kan..

wehh meh makan kopok udang ngn aku meh.. smbil baling2 salji.. syokk :p

Anak Wak Mail said...

rezeki ada,,sama ada cepat atau lambat je,,sabar ye paani..:)

Aien Not Alien said...

rezeki kita ada...macam dak rifhan cakap...cepat atau lambat je...huhu

Ungu Violet said...

InsyaAllah...adalah rezeki tuh..positif2..:)

♥ p a a n i ♥ said...
This comment has been removed by the author.
♥ p a a n i ♥ said...

Cik TeN10:
aaaa..hahaha kesian ko..xpee. ko belajar kan. nk wat cmnee.nti time aku kawen ko balik msia tak? hahahaa. boleh dtg ;p
aku tak kire ko kne pos salji kt aku!!! haaahhaha

Anak Wak Mail:
hehe betul tu.. harap hati ni still bersabar..

Aien Not Alien:
Betul.. lambat atau cepat tu terpaksa la tunggu kan nk wt cemana..hehe. rezeki tu tetap ada :)

Ungu Violet:
thanks! hehe +ve +ve!! hehe

Labels

Abah (8) AgingBooth (1) AJL (1) Analogi (1) Anniversary (4) Article (1) Assignments (2) Baby (7) Baling (1) Banner (1) Bff (5) Birthday (13) Bolat (10) Car (1) Cartoon (9) Ceremony (7) Certain Somebody (2) Challenges (1) Cikgu (9) CNY (1) Contest (1) Creative Thinking (2) Cuti2 Malaysia (6) Deco Kelas (1) Derma Darah (1) doctor (1) Doodles (71) Edit Pic (3) Email Grab (8) Emaressem Perndunk (6) Emaressem Tepeng (1) Exam (7) Experiences (1) Facebook (2) Family (27) Father's Day (3) Feeling (10) Font (1) Formspring (1) Freebies (10) Fwens (17) Gaji (1) Grrr... (21) Gundah (5) hafiz af7 (1) Hahaha (18) Hani Mofa (2) Hantu (2) Hari Guru (3) Hari Raya (13) Hari Raya Haji (2) Having Fun (8) Hello (1) Honeymoon (1) Hotel (1) Insaf (5) Interview (5) Ipoh (1) Japanese Drama (2) Kelas Menjahit (2) Kerja (2) Konvo (2) Korean Drama (1) Korean Variety Show (5) Krabi (3) Kuching (3) Kucing (1) Langkawi (1) Layout (2) Life (16) Life Quotes (3) Mak (4) Maskot Rumah Sukan Kuning (1) Master (2) Matrix (4) Meor Muizzuddin (1) Meorsoleh (7) Mepek (41) Mimpi (2) Mother's Day (5) Movies (8) MPH (1) Muslimah Cartoon (4) My Big Day (2) My great day (1) My Youth (7) MyVi (1) Nenong (15) New Year (6) Novel (1) On the Road (1) Orders (1) Perihal Belog (3) Petua (1) PMR (1) Posting (1) Pregnancy (1) Print Screen (1) Ramadhan (4) Random (16) Resepi (2) Rumah (1) Rumah Kuning (2) Rumah Nuri (2) Running Man (9) S Memo (7) Sad (7) School (1) Science (3) Segmen (1) Sekolah (49) Seram (4) Sketches (2) SMKA Slim River (3) SPM (1) Spontaneous Thursday (5) Sports Day (1) Spring Trip (7) Stars (1) Sukantara (2) T-Shirt (3) Tagged (16) Tazkirah (2) Teacher's Day (2) Teka-teki (1) Tenet Tenat (2) Top 5 lagu (1) Trip to Korea (7) Trip to Thailand (2) Tutorials (2) Umah Terbuka (1) Undi (1) UPSI (10) UPSR (1) Vacation (13) Vector Images (1) Video (4) Wedding (8) Wedding Doodles (4) Winter Sonata (1) Wonder Girls (2) Wootmedia (1) Wordless Wednesday (20) Yoo Jae Suk (1)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...