Monday, March 21, 2011

Budak kaye yang spoiled



Cuti sekolah hari tu. Aku secare tak sengajanye tertengok satu drama kat tv. Masa tu aku kat kedai makan kot dengan family aku. 

Drama tu mula-mula citer pasal dua beradik yang nampak macam sebaya, gaduh-gaduh. Then mak die(datin) suruh la pegi sekolah, dah lewat. Tapi salah sorangnye taknak pegi sekolah sebab ade jerawat tumbuh kat muke. =.=

Mase tu aku dah errrrr...sebab jerawat je taknak pegi sekolah? apekehe bangang sangat tuh. Ni laaa budak pompuan kalo pegi sekolah sebab nak mengorat jantan. Asal ade jerawat, malu, takot budak jantan cakap tak lawa, tak cun. Pigidahhhhhhhhhhhhhh.

Bak kate Porin, "Ni laa anak orang kaye yang spoiled."

Aku dulu main redah je pegi sekolah even ade jerawat. Dah la mase aku darjah 5, aku la orang pertama dalam kelas 5 Jaya tu yang tumbuh jerawat. Al-maklumlah, matang awal. Relax jeee. Takdenye taknak pegi sekolah. Ni kat tv tu jerawat pun besar cekenik jee ade hati taknak pegi sekolah. Penampo mau?




Kalo anak aku taknak g sekolah sbb ade jerawat, begini lah akibatnye kepade beliau. HAHA
p/s: Tampo kuat sangat sampai jerawat tu pun melekat kat tangan.

11 comments:

Frodo Baggins said...

hahahahhaa
sepak biar pecah jerawat
setel problem

>>___<<

salah didik spoiled ler semua
x kira anak kaya atau miskin
wooohaaaa!

alexa yussida said...

hihihi..ganasssnyee mak..:P oki gak xyah picit jerawat:P

@naBest said...

hahahaha..budus. jerawat lekat kat tangan. hahahaha

eh! dulu bukan kamu taknak g sekolah sebab homework tak siap ke? pastu mak sian kat kamu, mak suh ai tlg buatkan. banyakkkk cantekkkkk...

hana devushka said...

kalau tumbuh jerawat..pegi jmpa ko je pony..6t trus hilang jerawat 2..haha~

faRahAdILa said...

hahaha.. poni! kalo aku pn aku lempang je. gedix sguh sbb jerawat xmo g skolah.

♥ p a A n i ♥ said...

Frodo Baggins: Ganas btul nak sepak.hahaha.tp boleh gak try kan? :D

alexa yussida: Kalo anak wat hal, mmg mak kena ganas macm tu la.hehe

@naBest: Wei ape ni, pecah lobang tol laaaa.senyap2 dah la..hahahahah. maluuuuuuu guaaaa.time kasey yee tolong watkan :D

hana devushka: taknak taknak! kang berjangkit.hahahha. alaaa..muke ko xde jerawatttt..licin dr dlu smpai skgggg. :D

faRahAdILa: Tau xpeee.kan kan. geram kan ade dak mcm ni? mmg nk lempang ajee rse..hehehe

~Ati_Hime~ said...

akak like! heheheh

♥ p a A n i ♥ said...

~Ati_Hime~:
hehehe like jugeee

PolarisGirl said...

sy suka entry ni..hahaa..
mengada-ngada nama nye tu, jerawat je pun..kami dulu pernah ade jerwat besar kat idung..selamba jer..km plg suka part sepak tu..hehehe..sepak laju..laju..

k h a y said...

jerawat lekat kt tgn?

tipu!

♥ p a A n i ♥ said...

PolarisGirl: hahahaha.tu laaa.kite slamber je kn g sekola even ade jerawat.

k h a y: tu lukisan over je tuuu...hahahaha

Labels

Abah (8) AgingBooth (1) AJL (1) Analogi (1) Anniversary (4) Article (1) Assignments (2) Baby (7) Baling (1) Banner (1) Bff (5) Birthday (13) Bolat (10) Car (1) Cartoon (9) Ceremony (7) Certain Somebody (2) Challenges (1) Cikgu (9) CNY (1) Contest (1) Creative Thinking (2) Cuti2 Malaysia (6) Deco Kelas (1) Derma Darah (1) doctor (1) Doodles (71) Edit Pic (3) Email Grab (8) Emaressem Perndunk (6) Emaressem Tepeng (1) Exam (7) Experiences (1) Facebook (2) Family (27) Father's Day (3) Feeling (10) Font (1) Formspring (1) Freebies (10) Fwens (17) Gaji (1) Grrr... (21) Gundah (5) hafiz af7 (1) Hahaha (18) Hani Mofa (2) Hantu (2) Hari Guru (3) Hari Raya (13) Hari Raya Haji (2) Having Fun (8) Hello (1) Honeymoon (1) Hotel (1) Insaf (5) Interview (5) Ipoh (1) Japanese Drama (2) Kelas Menjahit (2) Kerja (2) Konvo (2) Korean Drama (1) Korean Variety Show (5) Krabi (3) Kuching (3) Kucing (1) Langkawi (1) Layout (2) Life (16) Life Quotes (3) Mak (4) Maskot Rumah Sukan Kuning (1) Master (2) Matrix (4) Meor Muizzuddin (1) Meorsoleh (7) Mepek (41) Mimpi (2) Mother's Day (5) Movies (8) MPH (1) Muslimah Cartoon (4) My Big Day (2) My great day (1) My Youth (7) MyVi (1) Nenong (15) New Year (6) Novel (1) On the Road (1) Orders (1) Perihal Belog (3) Petua (1) PMR (1) Posting (1) Pregnancy (1) Print Screen (1) Ramadhan (4) Random (16) Resepi (2) Rumah (1) Rumah Kuning (2) Rumah Nuri (2) Running Man (9) S Memo (7) Sad (7) School (1) Science (3) Segmen (1) Sekolah (49) Seram (4) Sketches (2) SMKA Slim River (3) SPM (1) Spontaneous Thursday (5) Sports Day (1) Spring Trip (7) Stars (1) Sukantara (2) T-Shirt (3) Tagged (16) Tazkirah (2) Teacher's Day (2) Teka-teki (1) Tenet Tenat (2) Top 5 lagu (1) Trip to Korea (7) Trip to Thailand (2) Tutorials (2) Umah Terbuka (1) Undi (1) UPSI (10) UPSR (1) Vacation (13) Vector Images (1) Video (4) Wedding (8) Wedding Doodles (4) Winter Sonata (1) Wonder Girls (2) Wootmedia (1) Wordless Wednesday (20) Yoo Jae Suk (1)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...