Wednesday, October 20, 2010

Saya ada masalah.


Pagi tadi kan..kelas pukul 10 kensel, maka saya pun jadi hepi.. kemudian, saya pulang ke bilik. Lepas Zuhur saya tidur kejap sebab saya ada kelas lagi pukul2.30pm. Then, saya tersedar dari tidur pukul 1.50pm!!!! Saya kena naik bas pegi kampus, paling kurang pun, kalo kelas kol2.30pm, kol2pm dah kena kuar dari umah dah. Dan saya terus bersiap dengan pantas. 2.10 pm saya keluar umah untuk naik bas. LEWAT!!

Then, bila bas tu sampai kat satu jambatan ni, jalan kena tutup sebelah pulak sebab ade kerje2 penyelenggaraan. Dari pkul 2.15pm-2.35pm bas tu dok jem kat tengah2 jalan tu......... hangin okk satu badan.Terus saye bad mood.

Bila sampai kampus, panas gila la pulakkk..even guna payung, tetap tembus wa cakap lu. Sampai je makmal fizik tu, terus saye terduduk kepenatan. Rasa nak jerit je yahooooooooooooooo dah sampai. Tapi ade lecturer pulak so saye jerit yahoooooooooooo dah sampai dalam hati je la.

Bila balik umah pkul6.00pm, saya terus demam!! Sedih sedih. Dah la banyak kerja.


p/s: Rasa terhimpit la pulak bila ada banyak probs bermain di fikiran tapi tak di-share kan dengan sapa-sapa. Kekunun nak belajar selesaikan mslh sendiri.....................

p/s2: Ya Allah berikan la kesihatan yang baik untuk ayahku dan juga ibuku....amin... :)





4 comments:

k h a y said...

kuatkan diri kau!

good luck mek!

°`° NiSa °`° said...

xpa. setle satu-satu

annfrendly said...

laaa kesiannya. mesti demam sebab berpanas masa gi makmal fizik tu..
dah gi klinik tak? demam kena makan ubat taw...semoga cepat sembuh dari demam. banyakkan berehat. kerja nanti2 buat.

P/s: kadang2 masalah tak boleh simpan sorang2.. nanti tertekan.. cuba cari orang yang boleh dipercayai utk kongsi masalah tu..

P/S:Amin.

annfrendly said...

laaa kesiannya. mesti demam sebab berpanas masa gi makmal fizik tu..
dah gi klinik tak? demam kena makan ubat taw...semoga cepat sembuh dari demam. banyakkan berehat. kerja nanti2 buat.

P/s: kadang2 masalah tak boleh simpan sorang2.. nanti tertekan.. cuba cari orang yang boleh dipercayai utk kongsi masalah tu..

P/S:Amin.

Labels

Abah (8) AgingBooth (1) AJL (1) Analogi (1) Anniversary (4) Article (1) Assignments (2) Baby (7) Baling (1) Banner (1) Bff (5) Birthday (13) Bolat (10) Car (1) Cartoon (9) Ceremony (7) Certain Somebody (2) Challenges (1) Cikgu (9) CNY (1) Contest (1) Creative Thinking (2) Cuti2 Malaysia (6) Deco Kelas (1) Derma Darah (1) doctor (1) Doodles (71) Edit Pic (3) Email Grab (8) Emaressem Perndunk (6) Emaressem Tepeng (1) Exam (7) Experiences (1) Facebook (2) Family (27) Father's Day (3) Feeling (10) Font (1) Formspring (1) Freebies (10) Fwens (17) Gaji (1) Grrr... (21) Gundah (5) hafiz af7 (1) Hahaha (18) Hani Mofa (2) Hantu (2) Hari Guru (3) Hari Raya (13) Hari Raya Haji (2) Having Fun (8) Hello (1) Honeymoon (1) Hotel (1) Insaf (5) Interview (5) Ipoh (1) Japanese Drama (2) Kelas Menjahit (2) Kerja (2) Konvo (2) Korean Drama (1) Korean Variety Show (5) Krabi (3) Kuching (3) Kucing (1) Langkawi (1) Layout (2) Life (16) Life Quotes (3) Mak (4) Maskot Rumah Sukan Kuning (1) Master (2) Matrix (4) Meor Muizzuddin (1) Meorsoleh (7) Mepek (41) Mimpi (2) Mother's Day (5) Movies (8) MPH (1) Muslimah Cartoon (4) My Big Day (2) My great day (1) My Youth (7) MyVi (1) Nenong (15) New Year (6) Novel (1) On the Road (1) Orders (1) Perihal Belog (3) Petua (1) PMR (1) Posting (1) Pregnancy (1) Print Screen (1) Ramadhan (4) Random (16) Resepi (2) Rumah (1) Rumah Kuning (2) Rumah Nuri (2) Running Man (9) S Memo (7) Sad (7) School (1) Science (3) Segmen (1) Sekolah (49) Seram (4) Sketches (2) SMKA Slim River (3) SPM (1) Spontaneous Thursday (5) Sports Day (1) Spring Trip (7) Stars (1) Sukantara (2) T-Shirt (3) Tagged (16) Tazkirah (2) Teacher's Day (2) Teka-teki (1) Tenet Tenat (2) Top 5 lagu (1) Trip to Korea (7) Trip to Thailand (2) Tutorials (2) Umah Terbuka (1) Undi (1) UPSI (10) UPSR (1) Vacation (13) Vector Images (1) Video (4) Wedding (8) Wedding Doodles (4) Winter Sonata (1) Wonder Girls (2) Wootmedia (1) Wordless Wednesday (20) Yoo Jae Suk (1)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...