Friday, October 2, 2009

Agak-agak umah tertutup ade tak? Serius ni.

Salam n hye all.

Arakian sekalian alam. Hatta pada saat ni aku ingin bertanye. Penah dengar tak umah tertutup? Penah tak? Sape penah dengar, sile geleng-geleng kan idung anda untuk buktikan anda tidak gilak. Ye. Aku pon tak penah dengar sebab aku baru je balik dr Umah Terbuke UPSI, takde pulak umah tertutup tu la pasal aku tanye. Ingin tahu.

Umah Terbuke UPSI ni start pukul 3 petang sampai la kol 6 petang (maybe). Khasnye untuk2 segale2 atau siape2 yang berkaitan dengan UPSI. Sape2 yang takde kaitan tu buleyh-la tidak hadirkan diri anda. Aku tatau pulak yang ni umah terbuke ke hape. Sebab bile aku pegi, takde bentuk umah pon. Khemah-khemah ade la. Khemah makanan. Patotnye title die cenggini, Khemah Terbuke UPSI. Baru bertepatan dan bernas otak aku bagi idea macam ni. Highlight-kan kenyataan di situ. Kat tengah-tengah kawasan lapang tu pulak ade kerusi-kerusi untuk semua orang makan-makan dengan lahapnye.

Aku pule takde la pegi makan kat tengah-tengah kawasan lapang tu, sebab cuace panas. Tak tahan kulit aku ni menahan kepanasannye ye tak? So aku bermanje-manje dengan IDA dan makan dekat tepi tangga yang dekat dengan tandas (dekat la jugak). Dah abes makan, baru sedar dok depan tandas. &@^#%%&*#&@*!&&@!!!!

Variasi makanan sangat la banyak tak terkate. Kelu+kecur lidah ni tengok segale makanan. Jahanam syaitooon. Da abes bulan poser die datang gode-gode aku pulak. Sebut pasal gode-gode ni, teringat aku kat makanan gado-gado (penah dengar tak?) yang tak sempat dimakan sebab abes. @#$%^%$$#@*&^ again!!! Takpe, makanan laen banyak, ade nasi lemak, nasi tomato, nasi kerabu, mee, bihun, laksa penang, murtabak, roti john and macam-macam lagi. Aku pegi sane pukul 4, pukul 5 ade kelas so makan pon amik nasi lemak dengan nasi kerabu je. HAHA. Aku pon tak pecaye aku amik tu je. Serius tak sempat. Oi jangan gelak. Makanan die memang sedap. TIP TOP.



Ni la nasi kerabu Abe We. Aku tak penah rase nasi kerabu sesedap ni!


Khemah makanan dari tempat aku duduk.
Ni sebelah je. Sebelah lagi tak nampak.
Next, sile tengok anak panah.
Takpe, aku besarkan lagi kat bawah ni.



Tada~!!! Ambulans pon ade jangan maen-maen. Maunye nanti ade student koma kekenyangan ke hape. Senang anto g sepital terus. Tak payah nak call call.

Moral of the story: Sile datang Khemah Terbuke dengan perut yang kosong sekosong-kosongnye. Jika tak mau ke-liur-an seorang diri.

6 comments:

MeaBerry said...

g hospital sbb kekenyangan? my god! hahahhahahhaa lawak siot~!!!!!!!

k h a y said...

huish, mknn dah terbaik lah.
asal x ajak ak g mkn jgk?
fac ak ni bile lak nk bt mkn2 yer. haih.

eh2, bgus tol ade van upsi tu ye. in case ape2 jdi.

ade ke jadi pape? hoho

ain_dira said...

drebar van tu nak join makan.. mase tu lak dy ngan bw van emergency tuh..hik2..

█▓▒░♥ p a n y ♥░▒▓█ said...

meaBerry:

hahaha. koma sebab kekenyangan. seb bek aku tak termasuk. ^___^

█▓▒░♥ p a n y ♥░▒▓█ said...

khay:

hahha. kalo ko dtg cni, da lame aku ajak ko pegi mkn skali. (ikhlas nihhh!!) hahaha

dun wory. xde org yg koma kekenyangan. haha

█▓▒░♥ p a n y ♥░▒▓█ said...

ain:

aah tul gak kan. drebar tu pon msti lapau jugak. alang2 bwk van tu, singgah trus. hehe

Labels

Abah (8) AgingBooth (1) AJL (1) Analogi (1) Anniversary (4) Article (1) Assignments (2) Baby (7) Baling (1) Banner (1) Bff (5) Birthday (13) Bolat (10) Car (1) Cartoon (9) Ceremony (7) Certain Somebody (2) Challenges (1) Cikgu (9) CNY (1) Contest (1) Creative Thinking (2) Cuti2 Malaysia (6) Deco Kelas (1) Derma Darah (1) doctor (1) Doodles (71) Edit Pic (3) Email Grab (8) Emaressem Perndunk (6) Emaressem Tepeng (1) Exam (7) Experiences (1) Facebook (2) Family (27) Father's Day (3) Feeling (10) Font (1) Formspring (1) Freebies (10) Fwens (17) Gaji (1) Grrr... (21) Gundah (5) hafiz af7 (1) Hahaha (18) Hani Mofa (2) Hantu (2) Hari Guru (3) Hari Raya (13) Hari Raya Haji (2) Having Fun (8) Hello (1) Honeymoon (1) Hotel (1) Insaf (5) Interview (5) Ipoh (1) Japanese Drama (2) Kelas Menjahit (2) Kerja (2) Konvo (2) Korean Drama (1) Korean Variety Show (5) Krabi (3) Kuching (3) Kucing (1) Langkawi (1) Layout (2) Life (16) Life Quotes (3) Mak (4) Maskot Rumah Sukan Kuning (1) Master (2) Matrix (4) Meor Muizzuddin (1) Meorsoleh (7) Mepek (41) Mimpi (2) Mother's Day (5) Movies (8) MPH (1) Muslimah Cartoon (4) My Big Day (2) My great day (1) My Youth (7) MyVi (1) Nenong (15) New Year (6) Novel (1) On the Road (1) Orders (1) Perihal Belog (3) Petua (1) PMR (1) Posting (1) Pregnancy (1) Print Screen (1) Ramadhan (4) Random (16) Resepi (2) Rumah (1) Rumah Kuning (2) Rumah Nuri (2) Running Man (9) S Memo (7) Sad (7) School (1) Science (3) Segmen (1) Sekolah (49) Seram (4) Sketches (2) SMKA Slim River (3) SPM (1) Spontaneous Thursday (5) Sports Day (1) Spring Trip (7) Stars (1) Sukantara (2) T-Shirt (3) Tagged (16) Tazkirah (2) Teacher's Day (2) Teka-teki (1) Tenet Tenat (2) Top 5 lagu (1) Trip to Korea (7) Trip to Thailand (2) Tutorials (2) Umah Terbuka (1) Undi (1) UPSI (10) UPSR (1) Vacation (13) Vector Images (1) Video (4) Wedding (8) Wedding Doodles (4) Winter Sonata (1) Wonder Girls (2) Wootmedia (1) Wordless Wednesday (20) Yoo Jae Suk (1)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...