Saturday, May 30, 2009

Ape itu kesempatan?

Salam n hye all.

'Ini bukan rekaan, ini bukan cerita dongeng, tiada yang benar melainkan yang benar2 belake. Pecayakah kamu, gaji seorang penebar roti canai lagi tinggi dari gaji seorang penggali kubur..?' Petikan cerita LAGI LAGI SENARIO. KAMU! ya kamu! kamu yang tengah membaca blog ini, tahu ke kamu ape itu ke-LICIK-an? erm.. Kalau mahu bergambar, ke-LICIK-an ittuw sangatlah penting. Entry ini ditujukan khas untuk seorang kawan aku yg slalu cakap aku memang tak LICIK or xde ciri2 ke-LICIK-an langsung kalo nak bergambar. Mari aku tunjukkan bukti kadang2 aku pon LICIK jugakkkk. Bukan kooo sorangg. ha ha





Mangsa tangkap gambar keseorang-an..










Adegan dah bermula..si tudung itam mula mencelah..











Mangsa mule menyengetkan sikit kepalanya utk beri laluan kepada si tudung itam.











yeah.finally! dapat jugak mencelah.











Ye.kesempatan untuk bergambar wajib digunakan dengan sepenuhnya.. kalo tak, rasa bersalah kalau tengok gambar tu balik. Kalo tangkap gmbar ramai2 lagi-la. Terpaksa tangkas dan rakus merebut juara muke depan kemere. Bergelumang dengan segala harungan dan cobaan. Menghadapi situasi tangkap gambar ini dengan seketul hati yang tabah. Sape2 yang lemah dan lengai yang tak berjaya menerobos peluang bergambar secare cantekkk terpaksa je la buat muka.. mcam gambar kat bawah ni..






T____T xsangke aku publish gmbr ni.




Hatta sekalipon kalo dapat merebut title juare muke depan kemere jua nngak bisa buwat muka yang manis serta tak lut dimaki. kenape? persediaan dari segi jasmani dan rohani xcukup. mungkinnn.






Dapat konker kemere pon muke cmni.. -_-"
*gmbr 2thun yang lepas














Mari. berusaha lagi ke arah licik di depan kemere. merebut SEGALA peluang. MARI! MARI! MARI! jangan biar orang laen konker.















erkkk.. macam terlebih?





MooD: Gumbira gumbira semua family berkumpul. 'hey di sini di sini kita berkumpul. di sini di sini kita berkumpul, salam salam salam salam salam hey!' nyanyian untuk diriku sendiri.

Tangan rakus menaip: Off to kenduri. bye.



4 comments:

k h a i r i y a h said...

errr... ko post neh tok gmbr kao saje kah? haha. xpe2, sebek ni page kao bkn org lain. haha =)

Nurul said...

hahaha ape kes letak muke sendiri banyak ni. hahahha. mek~!! lick ah ko, nyemak dalam gambar kak ana. len kali byk gambar lagi ye. sebab die tu ske sgt amek gambar. hahaha

✖₪ F A R H A N I ₪✖ said...

khay: hahaha. saje je aku busan2. xtaw nk wat ape.

✖₪ F A R H A N I ₪✖ said...

bolat: hoho. ala kak ana tu. mmg pantang kemere. laju je.

Labels

Abah (8) AgingBooth (1) AJL (1) Analogi (1) Anniversary (4) Article (1) Assignments (2) Baby (7) Baling (1) Banner (1) Bff (5) Birthday (13) Bolat (10) Car (1) Cartoon (9) Ceremony (7) Certain Somebody (2) Challenges (1) Cikgu (9) CNY (1) Contest (1) Creative Thinking (2) Cuti2 Malaysia (6) Deco Kelas (1) Derma Darah (1) doctor (1) Doodles (71) Edit Pic (3) Email Grab (8) Emaressem Perndunk (6) Emaressem Tepeng (1) Exam (7) Experiences (1) Facebook (2) Family (27) Father's Day (3) Feeling (10) Font (1) Formspring (1) Freebies (10) Fwens (17) Gaji (1) Grrr... (21) Gundah (5) hafiz af7 (1) Hahaha (18) Hani Mofa (2) Hantu (2) Hari Guru (3) Hari Raya (13) Hari Raya Haji (2) Having Fun (8) Hello (1) Honeymoon (1) Hotel (1) Insaf (5) Interview (5) Ipoh (1) Japanese Drama (2) Kelas Menjahit (2) Kerja (2) Konvo (2) Korean Drama (1) Korean Variety Show (5) Krabi (3) Kuching (3) Kucing (1) Langkawi (1) Layout (2) Life (16) Life Quotes (3) Mak (4) Maskot Rumah Sukan Kuning (1) Master (2) Matrix (4) Meor Muizzuddin (1) Meorsoleh (7) Mepek (41) Mimpi (2) Mother's Day (5) Movies (8) MPH (1) Muslimah Cartoon (4) My Big Day (2) My great day (1) My Youth (7) MyVi (1) Nenong (15) New Year (6) Novel (1) On the Road (1) Orders (1) Perihal Belog (3) Petua (1) PMR (1) Posting (1) Pregnancy (1) Print Screen (1) Ramadhan (4) Random (16) Resepi (2) Rumah (1) Rumah Kuning (2) Rumah Nuri (2) Running Man (9) S Memo (7) Sad (7) School (1) Science (3) Segmen (1) Sekolah (49) Seram (4) Sketches (2) SMKA Slim River (3) SPM (1) Spontaneous Thursday (5) Sports Day (1) Spring Trip (7) Stars (1) Sukantara (2) T-Shirt (3) Tagged (16) Tazkirah (2) Teacher's Day (2) Teka-teki (1) Tenet Tenat (2) Top 5 lagu (1) Trip to Korea (7) Trip to Thailand (2) Tutorials (2) Umah Terbuka (1) Undi (1) UPSI (10) UPSR (1) Vacation (13) Vector Images (1) Video (4) Wedding (8) Wedding Doodles (4) Winter Sonata (1) Wonder Girls (2) Wootmedia (1) Wordless Wednesday (20) Yoo Jae Suk (1)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...